Aerodinaminiai garsinės emisijos šaltiniai
Kai vėjas smogia skirtingiems objektams tam tikru greičiu, jis apskritai sukelia garsą. Jei tai smogs medžių ir krūmų, ar vandeninio paviršiaus lapams, tai sukurs atsitiktinį aukštųjų dažnių sumaišymą, dažnai pavadintu baltu triukšmu. Vėjas gali taip pat nustatyti paviršius vibracijoje, kadangi kartais vyksta su dalimis pastato, automobilio ar net (engineless) sklandytuvo lėktuvo. Šitie paviršiai savo ruožtu išskiria savo savą garsą. Jei vėjas smogia aštriam kraštui, jis gali pagaminti gryną toną, kadangi jūs galite išgirsti tai nuo muzikinių vėjo instrumentų.
Rotoriaus Ašmenų Garso Emisija ir Penktos galios Įstatymo Rotoriaus ašmenys daro mažą prašvilpiantį garsą, kurį jūs galite išgirsti, jei jūs esate šalia vėjo turbinos palyginti žemais vėjo greičiais. Rotoriaus ašmenys turi stabdyti vėją, kad perleistų energiją rotoriui. Procese jie sukelia kažkokią balto triukšmo emisiją. Jei rotoriaus ašmenų paviršiai bus labai lygūs (kuriuo iš tikrųjų jie turi būti dėl aerodinaminių priežasčių), paviršiai išskirs smulkią triukšmo dalį. Didžioji dalis triukšmo sukurs iš sekimo (atgal) ašmenų kraštą. Atsargus projektas vilkti kraštus ir labai atsargų rotoriaus ašmenų apdorojimą tuo metu, kai jie yra pasodinti, tapo rutiniška praktika pramonėje. Esant analogiškoms aplinkybėms, garsinis spaudimas padidės su penkta valdžia greičio ašmenų palyginti su supančiu oru. Jūs todėl pastebėsite, kad šiuolaikinės vėjo turbinos su dideliais rotoriaus skersmenimis turi labai žemai kintantį greitį.
Rotoriaus Ašmenų Patarimo Projektas
Nuo patarimo ašmenų žingsnių iš esmės greičiau negu ašmenų šaknis, didelis rūpinimasis yra paimtas apie rotoriaus patarimo projektą. Jei jūs pažiūrėsite į artimai skirtingas rotoriaus ašmenis, jūs atrasite subtilius jų geometrijos pakeitimus ilgainiui, kadangi vis daugiau tyrinėjimo rajone daroma. Tyrinėjimas yra taip pat padarytas dėl atlikimo priežasčių, kadangi didžioji dalis sukimo momento (kintantis momentas) rotoriaus atvyksta iš išorinės ašmenų dalies. Be to, oro srovė aplink rotoriaus ašmenų patarimą yra nepaprastai sudėtingas, palyginti su oro srove per likusią dalį rotoriaus ašmenų. Ramesnio ramesnių rotoriaus ašmenų Ašmenų Tyrinėjimo tyrinėjimas tęsiasi, bet kaip minėtas skyriuje Triukšmas yra Smulki Problema, dauguma to tyrinėjimo pašalpos bus paverčiama į padidintą kintantį greitį ir padidintą energijos produkciją, kadangi triukšmas yra apskritai ne problema kaip toks, atsižvelgiant į atstumais į kaimyninius namus ir taip toliau.